Παρασκευή, 12 Σεπτεμβρίου 2014 11:26

Με απευθείας ανάθεση και υψηλότερο μίσθωμα η γραμμή Βορείου Αιγαίου

Με απευθείας ανάθεση και με υψηλότερο μίσθωμα θα καλυφθεί η άγονη γραμμή του Β. Αιγαίου μετά την έκπτωση της ΝΕΛ, αφού στην πρώτη φάση του διαγωνισμού, που έληξε χθες, μετά την πρόσκληση του υπουργείου Ναυτιλίας, καμία πλοιοκτήτρια εταιρεία δεν εκδήλωσε ενδιαφέρον. Έτσι, το θέμα αναμένεται να συζητηθεί στην αυριανή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, όπου θα γίνει η απευθείας ανάθεση για διάστημα τριών μηνών, βάσει του πρόσφατου νόμου που ψηφίστηκε τον Ιούλιο, ενώ παράλληλα θα προκηρυχθεί διεθνής διαγωνισμός. Blue Star και Hellenic Seaways θεωρούνται οι πλέον πιθανοί "μνηστήρες". Πρόκειται για τις δύο άγονες γραμμές με τα εξής δρομολόγια: Θεσσαλονίκη - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου, Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου, Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι - Αγ. Κήρυκος, Λαύριο - Ψαρά - Μεστά Χίου.
Η απροθυμία των εταιρειών να συμμετάσχουν στην πρώτη διαγωνιστική φάση εξηγείται εύκολα από το ότι η πρόσκληση προέβλεπε ίδια δρομολόγια και κυρίως, ίδιο μίσθωμα με αυτό που λάμβανε η ΝΕΛ. Επιβεβαιώνοντας το χθεσινό ρεπορτάζ της "Α", οι διαρροές, που παίρνουν χαρακτήρα βεβαιότητας, μιλάνε για αξίωση μεγαλύτερου μισθώματος, αλλαγών, ακόμη και περικοπών στα δρομολόγια, από τις εταιρείες που θα  εκδηλώσουν ενδιαφέρον. Τα μισθώματα που προσφέρονταν στην πρώτη φάση ήταν 39.472,73 ευρώ για τη γραμμή από Θεσσαλονίκη έως Σάμο, 32.705,99 ευρώ για τη γραμμή Καβάλα έως Σάμο και 33.833,78 για τη γραμμή από Καβάλα έως Άγιο Κήρυκο Ικαρίας. Την ίδια στιγμή, σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται να διακοπεί η σύνδεση με τη Θεσσαλονίκη, ενώ δεν αναμένεται να αναζητηθεί πλοίο για τη  γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Μεστά Χίου, η οποία κρίνεται ασύμφορη για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες, εξαιτίας της χαμηλής κίνησης. Στον "αέρα" μένει η σύνδεση της Ικαρίας και της Σάμου με τα υπόλοιπα νησιά του Β. Αιγαίου.
"Δεν χωράνε μπαλώματα και ευκαιριακές λύσεις με το υπάρχον θεσμικό πλαίσιο", σημειώνουν οι ναυτεργάτες, κάνοντας λόγο για δημιουργία ολιγοπωλιακού καθεστώτος στην ακτοπλοΐα "με θύματα τους νησιώτες, τους ναυτεργάτες" καθώς και για μεγαλύτερη ακόμη επιβάρυνση στον κρατικό προϋπολογισμό και τους φορολογούμενους, ενώ τονίζουν, αναφορικά με τη ΝΕΛ, ότι πρέπει να εξασφαλισθεί άμεσα η καταβολή και η πλήρης εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών των πληρωμάτων "μέχρι και το τελευταίο ευρώ".
http://www.avgi.gr/

0 Comments On "Με απευθείας ανάθεση και υψηλότερο μίσθωμα η γραμμή Βορείου Αιγαίου"

NEWS 24|7 -Nέα με άποψη, για την Ελλάδα και τον Kόσμο. Blogs, Videos, Πρωτοσέλιδα

ΑΘΛΗΤΙΚΑ

MSFREE.GR - www.msfree.gr

VIDEO

Loading...

ΑΡΧΕΙΟ

Συνολικές προβολές σελίδας

Blogger Templates

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΚΑΒΑΛΑΣ

KAΙΡΟΣ

LIVE 48 ώρες για την ΚΑΒΑΛΑ στο τέλος

Αναγνώστες

VIDEO AO KABAΛΑΣ

Loading...