Πέμπτη 18 Ιουνίου 2009

ο άβγαλτος


Σ' ένα ορεινό χωριό, προξένεψαν και τελικά πάντρεψαν ένα νέο ζευγάρι. Ο νέος όμως ήταν πολύ άβγαλτος και δεν ήξερε τίποτα από γυναίκες. Πριν μπει στη κρεβατοκάμαρά του για το πρώτο του βράδυ, ζητά συμβουλές από τον πατέρα του:

- Τι πρέπει να κάνω πατέρα;

- Παιδί μου τι να σου πω, γι΄ αυτά τα πράγματα... Θα σε οδηγήσει το ένστικτό σου.

Την άλλη μέρα η νύφη πάει κλαίγοντας στη μάνα της.

- Μαμά αυτός ο άχρηστος δεν ξέρει τίποτα, ούτε με ακούμπησε όλο το βράδυ.

- Μην κλαις κορίτσι μου, θα μιλήσω στον πατέρα του και θα δούμε...

Μια και δύο πάει η μάνα της στον συμπέθερο και του.....
τα λέει όλα. Αυτός φωνάζει το γιο του και του κάνει συστάσεις.

- Τι έγινε παιδί μου, γιατί δεν κάνεις τίποτα;

- Μα δεν ξέρω τι να κάνω πατέρα.

- Σου είπα αυτά τα πράγματα είναι φυσικά, αφήσου ελεύθερος.

Την άλλη μέρα το πρωί πάει ο πατέρας του στο σπίτι και ρωτάει τη νύφη:

- Τι έγινε χτες βράδυ, κάνατε τίποτα;

- Τίποτα, φοβάμαι ότι ο γιος σας είναι ανίκανος.

- Τι λες τσούπρα μου, ο γιος μου είναι λιοντάρι. Άσε θα του πω δύο λόγια εγώ.

- Τι έγινε βρε ζωντόβολο; Η γυναίκα σου σε νομίζει άχρηστο.

- Τι να κάνω πατέρα δεν ξέρω, βοήθα με.

- Άκου δω βρε σαφρακιασμένο, να κάνεις ότι κάνει κι αυτή και θα τα καταφέρεις.

- Εντάξει πατέρα μου, ευχαριστώ.

Αφού φεύγει ο πατέρας του αυτός φωνάζει:

- Μαρίαααα ......

- Τι θέλεις βρε μαλάκα, του λέει αυτή.

- Θα κάνουμε sex.

- Μπα, να το δω και να μην το πιστεύω.

Πάει στην κρεβατοκάμαρα αυτή, πάει και αυτός. Κάνει ντους αυτή, κάνει κι αυτός. Βάζει ρόμπα αυτή, βάζει κι αυτός. Βγάζει τη ρόμπα αυτή τη βγάζει κι αυτός (τι κάνει ο μαλάκας, σκέφτηκε η Μαρία). Ξαπλώνει αυτή, ξαπλώνει κι αυτός (ρε μπας και με πηδήξει σήμερα ο μαλάκας ή με δουλεύει, σκέφτηκε πάλι η Μαρία). Τον φιλάει αυτή, τη φιλάει κι αυτός. Ανοίγει λοιπόν τα πόδια της και τον περιμένει. Τότε βλέπει με έκπληξη ότι ανοίγει κι αυτός τα πόδια του και περιμένει. Τότε του λέει:

- Καλά τ' ανοίξαμε και οι δύο τα πόδια μας άντρα μου,

να δούμε τώρα ποιος θα'ρθει να μας γ@μ*σ*!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΝΕΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΤΗΣ Ι.Μ.Φ.Ν.Θ.

Νέος Μητροπολίτης Φιλίππων Νεαπόλεως και Θάσου, στη θέση του μακαριστού Προκοπίου, εξελέγη από την Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας, ο α...